måndag 8 februari 2010

Heidi kämpar på hon

125427 plus 68868det blir 194295 om jag räknat rätt, kanonbra jobbat heidi, det är bara du som lämnat rapport...

Kämpa på...Ni andra får gärna lämna rapport i efterhand, först till En miljon är det ju som gäller! :-)

Jag är fortfarande sjuk eller jag är sjuk på nytt äter penicillin nu:-( Tycker det är dags för mig at få känna mig frisk snart...

Siffis siffror kom via mess och under perioden som heidi redovisat ligger Siffi inte långt efter

191995...

Så spännande är det minsann...

2 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Min stegrapport för förra veckan är 60252 steg. Aj aj aj illa illa :).
    Min stående kommentar är väl att jag ska skärpa mig till nästa vecka *haha*.
    Så.... jag ska skärpa mig till nästa vecka :)
    Ha de´
    //siffi

    SvaraRadera
  2. Härligt härligt! Här kommer förra veckans rapport: 48178, inte lika bra som förr veckan men men... Bättre än inget!

    Krya på dig! Kram, Heidi

    SvaraRadera