lördag 9 januari 2010

Idag har jag gått... Och gått...och så lite gott...


Jag prov gick till mitt arbete idag. Det tog 36 minuter. Direkt efter jag kommit fram till mitt jobb så gick jag hem till en väninna, det tog 25 minuter:-) Så jag gick tillsammans i ett sträck i över en timma ( 1 minut över) i -16 grader jag såg ut som Gumman Frost när jag kom fram, mitt hår var vitt av frost:-)

Hos min väninna drack jag kaffe och vi satt och pratade massor vi jobbar på samma företag men med helt skilda saker och på helt skilda våningar så på jobbet ses vi knappt, jag brukar vinka åt henne när jag ska hämta kaffe eller äta lunch:-)

Jag gick hem från henne hem till mitt lilla hem... Det tog 32 minuter så jag har verkligen rört på mig idag:-)


jag har även grejat lite i skafferiet och där finns det goda saker...Några får ni se här på bild:-)

Linfrön. Solrosfrön. Och mandlar:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar