tisdag 26 januari 2010

Vecka två i tävlingen...Jämnt skägg:-)


Picnickorg vill ha vår, äta ute...:-) Men nu till stegen..
Jämn match än så länge.-)

Jag har fått in steg ifrån Siffi och Heidi

Perny hoppas du mår bra...

Siffi 63653 plus 62427 det blir lika med 126080

Heidi 52601 plus 72826 det blir lika med 125427

Adora hoppas du mår bra och att du trivs på nya jobbet...

Jojje återkommer nästa vecka gå och gå och gå, kämpa på:-)


Jag själv är sjukskriven och hostar så fort jag anstränmger mig så jag trippar fram det blir många steg men fusk:-)


Har köpt en pic nic korg:-) Katten undrar liksom mannen vad jag nu släpat hem:-)



2 kommentarer:

  1. Oj verkligen jämnt :) det här kommer att bli spännande!
    Mmm härligt med vår, men jag är rädd att du får vänta ett tag till EllaNora. De hotar med snöstorm och hårda vindar i dag.
    Ha det bra alla och kämpa på!
    //siffi

    SvaraRadera
  2. Hej hallå dax för rapport :).
    65 915 steg fick jag ihop den här gången.
    Önskar alla en trevlig vecka!
    /siffi

    SvaraRadera